XENIIA: яскравий дебют нової співачки в українському шоу-бізнесі

Новини 21 Січня 2022

Сьогодні, 21 січня, відбулася прем’єра відеороботи молодої української артистки XENIIA під назвою «Полум’я». Дебютний реліз виконавиці вигідно відрізняється сильним вокалом та музичністю.

 «Моя музика зіткана з безлічі фарб. У ній є і жіноча лірика, і бунтарський дух, і глибока поезія, і приголомшлива мелодійність. Я дуже різнобічна особистість і поєдную в собі, здавалося б, непоєднуване. Ось і моя музика така сама, як і я – багатогранна», – розповідає про свою творчість XENIIA, яку вже багато музичних критиків охарактеризували як представницю жіночого поп-року.

 Головним героєм відео “Полум’я” став Motion control “Bolt Junior”, ідеально втіливши режисерський та операторський задуми. Цей пристрій є надточним краном, який завжди залишається по інший бік екрану. Однак у “Полум’я” він виступив у ролі не лише обладнання, а й повноцінного персонажа. Рухи робота настільки точні та пластичні, ніби він жива істота. Для зйомок його надала компанія “To Be Production”.

 За словами XENIIA, однією зі складнощів знімального процесу була саме “дружба” з роботом – потрібно було відпрацювати та максимально скоординувати спільні рухи так, щоб не отримати травм. Зйомки тривали протягом п’ятнадцяти годин.

 «Основна ідея – метафоричний образ жінки, яка перебуває у боротьбі з власними почуттями та бажаннями, адже у кожному з нас є світле та темне начало. Чорно-біле колірне рішення відеороботи додатково допомогло підкреслити графічність, стриманість та технологічність нашої ідеї», – коментує XENIIA.

 Незважаючи на те, що відео знято досить мінімалістично, прихованих смислів у ньому достатньо, а яких – кожен зможе знайти сам після перегляду.

 Відео на перший сингл співачки знімала команда професіоналів. Режисером та оператором став Олексій Ламах, відомий за багатьма кінороботами, включаючи серіал «Кріпосна», фільм «Віддана», а також неодноразово ставав лауреатом премії «Телетріумф» у номінації «Оператор-постановник року». Продюсером зйомки виступила Ольга Данюкова, яка раніше працювала і з міжнародними артистами, і над високобюджетними рекламними роликами для українських топових компаній.