Best Music

Необхідний всім феномен JoMo: MONATIK показав, як важливо запалювати, а не марнувати життя

Новини 08.12.2021
Необхідний всім феномен JoMo: MONATIK показав, як важливо запалювати, а не марнувати життя

Родина Венери Мілоської, казковий авангард і фантастична гіпербола у новому кліпі MONATIK "Зажигать/JoMo".

У списку найкрутіших релізів року очевидний лідер - в мережі з'явилася довгоочікувана прем'єра від MONATIK. Новий лід-сингл новатора сучасної музичної поп-індустрії має подвійну назву "Зажигать/JoMo" і сенс, помножений, як мінімум, удвічі. У коктейлі модного літнього хіта ми отримуємо не тільки необхідні антитіла від марнування життя у вигляді "заразливого" девізу, який вже наспівують сотні тисяч слухачів: “Зажигать, а не прожигать жизнь", креатор також знайомить нас з модним нині феноменом JoMo.

Ні для кого не секрет, що останнім часом всіх нас переслідує нав'язливе відчуття остраху пропустити цікаву подію, повідомлення по e-mail або новину в соціальній мережі. Саме тому ми постійно сидимо із спрямованим поглядом у наше "чорне дзеркало". Цей термін отримав назву "синдром втраченої вигоди", або FOMO - fear of missing out. Через деякий час великі технологічні компанії, трендсеттери з усього світу, креативна індустрія і всі впливові інфлюенсери стали виступати з відповіддю на противагу цього синдрому. Модним, запальним і необхідним зараз став напрямок JOMO (joy of missing out), або «радість від втраченої вигоди». Це реакція здорового емоційного інтелекту на отримані через FOMO залежності.

Одночасно з релізом синглу відбулася і прем'єра кліпу, режисером якого традиційно стала незмінний майстер MONATIK, голлівудський режисер - Таню Муінне, оператором - видатний Микита Кузьменко, а за хореографічні танці на головній вечірці життя відповідав Денис Стульников. В результаті синергії цих геніїв сучасності над кожним новим відео розглядати пасхалки стає все цікавіше. Тут і переплетіння персонажів між сценами, і казковий авангард на ряду з фантастичною гіперболою реалізму, і навіть натяки на наступні релізи. Це команда, яка не повторює тренди, вони, безумовно, їх задають.

Зйомки проходили на батьківщині Венери Мілоської - грецькому острові Мілос. Тепла атмосфера пейзажів, яких, до слова, в кліпі налічувалося понад 11, чергується з образами 28 яскравих і екстраординарних героїв. Образ кожного з героїв був опрацьований за стилістикою до найдрібніших деталей під керівництвом Жижко Олі і Тимура Постового. Титульний образ MONATIK розробляв український дизайнер FROLOV.

Рекомендовано до перегляду за посиланням. А краще, декілька раз! 

Повідомлення

Пошук по сайту