Best Music

Мрія стати на паркет «Танці з Зірками», більш ніж 5 мільйонів переглядів на Шоу «Моя» та відверте спілкування з фанатами: Роман Скорпіон провів першу в Україні Zoom фан-зустріч

Новини 13.04.2021
Мрія стати на паркет «Танці з Зірками», більш ніж 5 мільйонів переглядів на Шоу «Моя» та відверте спілкування з фанатами: Роман Скорпіон провів першу в Україні Zoom фан-зустріч

Роман Скорпіон, якого в народі називають найщирішим українським виконавцем і який своє харизмою вже підкорив всю Західну Україну та мріє підкорювати нові горизонти, провів першу в Україні онлайн фан-зустріч.

Такий кейс вже називають історичним в українському шоу-бізнесі, а Роман впевнений, аби досягти максимального успіху потрібно бути відкритим до своїх фанатів. До зустрічі в Zoom приєдналось більше 300 учасників.

«Хочу нарешті побачити ваші запальні очі та приділити уваги кожному з вас» - поділився Роман Скорпіон.

До  Zoom також приєдналась «подруга по цеху» Тоня Матвієнко, з якою недавно вийшов дует пісні “Я нікому тебе не віддам”. Вона додала перчинки своїми каверзними питаннями про особисте життя Романа.

 

«Сонечко, сьогодні це все для тебе, насолоджуйся!» - сказала Тоня Матвієнко.

 

В ефірі пролунало запитання від 11- річної дівчинки, про найзаповітнішу мрію, на яке Роман відповів дуже відверто: 

«Сьогодні моя мрія, яку я ставлю собі за ціль і хочу здійснити, це прийняти участь в шоу “Танці з зірками” на 1+1. Це челендж для мене, який я мрію здолати, тому що за розвитком та твоїми досягненнями спостерігає мільйони глядачів, що там мільйони, вся країна дивиться це шоу. Я неодмінно хочу відчути цей адреналін на собі».

Зустріч відбулась за підтримки «Радіо П’ятниця», а «церемономейстром» зустрічі став найкрутіший ведучий Серж Гагарін, тому було дуже весело. Також до зустрічі приєдналась “бойова подруга” Аня Свірідова, яка розповіла про те, як пісні Романа підкоряли ведучих та слухачів “Радіо П’ятниці”.

До слова, рівно рік назад вийшла концертна версія Шоу «Моя». На сьогоднішній день
сумарно всі відео шоу набрали більше, ніж 5 мільйонів переглядів на YouTube, а глядачі каналу 1+1, М2 та більш ніж 50 регіональних телеканалів, мали змогу двічі переглянути шоу з голубих екранів.

 

 

Повідомлення

Пошук по сайту